
Wdrażamy systemy CRM w małych i średnich firmach
Wdrożenie systemu CRM w małej i średniej firmie B2B
Dlaczego warto zainwestować w system CRM?
Obecnie system CRM to nie tylko miejsce do przechowywania danych o klientach. To rozbudowane narzędzie usprawniające i przyspieszające pracę sprzedawców, posiadające m.in. kalendarz i zadania, historię kontaktów, checklisty, podpowiedzi co do dalszych etapów procesu sprzedaży i specjalne pola na ważne dla Twoich handlowców dane. Rozbudowany system CRM może posiadać automatyczne wzbogacanie leadów danymi, które mają dla nas znaczenie, a niekiedy automatyzuje również same kontakty z klientem, np. wysyłając automatyczne follow-up'y.
Dobre systemy CRM posiadają również rozbudowaną funkcjonalność analityczną, umożliwiającą generowanie szczegółowych raportów oraz monitorowanie kluczowych wskaźników, takich jak skuteczność sprzedaży, konwersja z etapu na etap czy porównanie skuteczności sprzedawców. Często w systemach można też spotkać moduły marketingowe oraz połączyć je z innymi systemami działającymi w przedsiębiorstwie. Dzięki wymianie informacji marketing może skuteczniej dotrzeć do potencjalnych klientów.
Co zyskasz wdrażając CRM z Synavis?




Uporządkujesz sprzedaż
Kontrola nad sprzedażą to kontrola nad procesami sprzedaży. Od leadu do wygranej szansy sprzedaży. W celu maksymalizacji efektywności.Jedno miejsce z wszystkimi informacjami o klientach
Jedno miejsce z kompletną historią kontaktów z klientami, wszystkimi szansami sprzedaży i danymi klientów. Każda firma potrzebuje takich danych.Usprawnisz podejmowanie strategicznych decyzji
Zyskasz wgląd w dane. Dowiesz się, co działa, a co wymaga poprawy, aby skuteczniej optymalizować działania marketingowe i sprzedażowe.Proces wdrożenia CRM z Synavis
Rozwiń aby przeczytać jak przebiegają warsztaty.
Najpierw omawiamy obecną sytuację w Twojej firmie, identyfikujemy bieżące problemy oraz ustalamy cele biznesowe, które chcesz osiągnąć dzięki wdrożeniu CRM.
W kolejnym kroku sprawdzimy jak obecnie zarządzasz relacjami z klientami, jak wygląda codzienna praca handlowców oraz w jaki sposób gromadzisz i wykorzystujesz dane o swoich klientach i pracy zespołu. Rozmowy z kluczowymi członkami Twojego zespołu sprzedaży i zespołem managerów, pozwolą nam zrozumieć specyfikę pracy i realne potrzeby użytkowników. Dzięki temu poznajemy mocne strony oraz obszary wymagające poprawy lub optymalizacji, a także oczekiwane funkcje i nastawienie zespołu do procesu zmiany. Zyskujemy ogólny ogląd na Twoje procesy biznesowe, ponieważ większość systemów CRM można zintegrować z innymi systemami działającymi w przedsiębiorstwie.
Efektem warsztatów jest dokument zawierający rekomendacje dotyczące doboru systemu CRM oraz wstępny plan i harmonogram wdrożenia odpowiadający na rzeczywiste potrzeby Twojej firmy.
Przeczytaj jak to robimy.
Razem uczestniczymy w prezentacjach i testach wybranych rozwiązań, co pozwala zespołowi na ocenę ich praktycznego zastosowania w codziennej pracy. Decyzja o wyborze dostawcy systemu CRM jest podejmowana na podstawie wspólnej analizy korzyści i ograniczeń każdego z rozwiązań. Dzięki temu masz pewność, że wybrany system nie tylko spełnia obecne wymagania, ale także jest przygotowany na przyszłe wyzwania i rozwój Twojej firmy.
Przeczytaj jaki będzie efekt.
W efekcie pracy na warsztatach powstaje przejrzysta mapa procesów sprzedaży. Każdy z nich podzielony jest na wyraźnie określone etapy prowadzące do zamknięcia transakcji. Wdrożenie zoptymalizowanych procesów pozwala ograniczyć chaos, jak najlepiej wykorzystywać zasoby firmy oraz zwiększyć wydajność zespołu.
Rozwiń aby poznać szczegóły
Do oprogramowania CRM przenosimy procesy, specyficzne pola informacyjne i bazę dotychczasowych klientów. Projektujemy automatyzacje oraz raporty analityczne, które pomogą Tobie oraz Twoim menedżerom podejmować decyzje biznesowe na podstawie realnych danych.
W ramach konfiguracji systemu CRM ustawiamy również role i uprawnienia użytkowników, co pozwala na skuteczniejszy nadzór nad pracą zespołu oraz zapewnia bezpieczeństwo danych firmowych.
Dowiedz się jak szkolimy.
Sprzedawcy uczą się, jak efektywnie pracować z bazą klientów, prowadzić procesy sprzedażowe oraz analizować dane, by poprawić swoje wyniki. A przede wszystkim uczą się obsługi systemu.
Szkolenia dla kadry zarządzającej koncentrują się na strategicznym wykorzystaniu CRM do podejmowania decyzji biznesowych. Kadra menedżerska uczy się, jak analizować dane skuteczności sprzedaży, monitorować kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) oraz w jaki sposób wykorzystywać informacje z CRM do optymalizacji procesów, planowania działań oraz zarządzania zespołem. Pokazujemy również, jak generować czytelne raporty i efektywnie nadzorować pracę zespołu handlowego.
Przeczytaj jak wygląda współpraca.
W ramach dalszego wsparcia oferujemy nie tylko wsparcie techniczne, ale przede wszystkim cykliczne konsultacje, podczas których omawiamy bieżące wyniki, rozwiązujemy pojawiające się problemy oraz planujemy ewentualne zmiany lub rozszerzenia funkcjonalności systemu. Dzięki temu Twój zespół maksymalnie wykorzystuje potencjał wdrożonego narzędzia.
Ile kosztuje system CRM?
Ile kosztuje wdrożenie systemu CRM?
W zależności od budżetu możemy podzielić wdrożenie na mniejsze fragmenty lub pracować zwinnie, na bieżąco określając zakres i dopasowując ilość zaangażowania do potrzeb.
Warto przy tym pamiętać, że dobrze dobrany i prawidłowo wdrożony CRM, szybko przekłada się na realne oszczędności czasu, wzrost wydajności zespołu sprzedaży oraz zwiększenie rentowności.