Zamów bezpłatną konsultację
Jak umówić bezpłatną konsultację ?
Co stanie się później?
1
2
3
4
Z powyższego kalendarza wybierz dogodny dla obu stron termin i godzinę. Gdy nie znajdziesz odpowiadającej Ci daty w
Wypełniając
Najpóźniej dwa dni przed spotkaniem zadzwonimy ustalić formę
W trakcie 30 minutowej rozmowy postaramy się nakreślić co możesz zrobić aby osiągnąć zamierzone cele i usunąć przeszkody na Twojej drodze. Żadnej sprzedaży. Serio. Na koniec poprosimy Cię o feedback i zapytamy czy widzisz obszary do dalszej współpracy.
O co możesz zapytać aby najlepiej skorzystać z konsultacji?
30 minut to wystarczająco dużo na skonsultowanie dowolnego tematu związanego ze sprzedażą w Twojej firmie. Jednak ponieważ obszar zarządzanie sprzedażą i sprzedaż są bardzo obszerne, a zakres złożony nie gwarantujemy, że całościowo odpowiemy na Twoje pytania w trakcie tej krótkiej rozmowy.
Zwróć proszę proszę szczególną uwagę na szczegóły gdy będziesz opisywać swoją aktualną sytuację. Często brak szczegółów może spowodować, że trudno będzie Ci uzyskać wsparcie jakiego oczekujesz. Zwróć zresztą uwagę na poniższe przykładowe pytania – większość z nich może zadać zarówno dwuosobowa firma jak i stuosobowe przedsiębiorstwo.
Najczęściej zadawane pytania:
- Jak pozyskiwać więcej nowych klientów dla mojej firmy?
- Jakie metody na pozyskiwanie klientów będą dla nas najbardziej efektywne?
- Jak skrócić czas sprzedaży?
- Jak zwiększyć wartość pojedynczej transakcji lub klienta?
- Jak zmotywować zespół do pozyskiwania nowych klientów?
- Jakie narzędzia IT wykorzystać aby usprawnić sprzedaż?
- Jak sprawdzić czy mamy poprawienie wdrożony system CRM?
- Co mogę zrobić aby dział sprzedaży zaczął realizować nakładane na nich plany?
- Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży w moim dziale handlowym?
- Od czego zacząć budowę działu sprzedaży?
- Jak poukładać sprzedaż w mojej firmie?
Dla kogo jest darmowa konsultacja ?
Naszą bezpłatną konsultację dedykujemy mikro, małym i średnim firmom z całego kraju. Specjalizujemy się w rozwoju sprzedaży B2B, czyli przedsiębiorstwach prowadzących sprzedaż firma-firma. W przypadku sprzedających w segmencie B2C nasze metody najlepiej sprawdzają się w przypadku skomplikowanych i drogich produktów gdzie decyzje podejmuje komitet zakupowy, czyli np. wybór technologii budowy domu, fotowoltaika, czy inwestycje.
Pracowaliśmy z firmami zatrudniającymi pierwszych sprzedawców i budujących swoje działy sprzedażowe oraz rozwiniętymi przedsiębiorstwami z ponad 100 pracownikami na pokładzie. Przedsiębiorstwo na każdym etapie rozwoju ma inne potrzeby związane z doradztwem i rozwojem sprzedaży, dlatego tak istotne jest aby nasz ekspert miał wszystkie niezbędne informacje.