
Doradztwo sprzedażowe dla małych i średnich firm B2B
Czym jest doradztwo sprzedażowe?
/ 01
Kiedy warto skorzystać z doradztwa w sprzedaży B2B?
/ 02Chcesz ze spokojem planować rozwój
Handlowcy nie realizują celów sprzedażowych,
Klienci kupują mniej lub rezygnują z usług,
Najlepsi sprzedawcy odchodzą,
Chcesz zwiększyć skuteczność w pozyskiwaniu klientów,
Brak danych utrudnia Ci podejmowanie decyzji w zakresie sprzedaży i marketingu,
Chcesz zwiększyć efektywność procesu sprzedaży B2B,
Chcesz lepiej zarządzać kanałami sprzedaży i zespołem handlowym.
Mają kilku- lub kilkunasto-osobowy zespół sprzedażowy,
Chcą zbudować powtarzalny proces sprzedaży,
Chcą zbudować i wdrożyć skuteczną strategię sprzedaży
Mierzą się z rotacją handlowców, brakiem wyników lub chaosem
Planują rozwój – ale nie chcą robić tego „na czuja”.

Nad czym możemy pracować w ramach doradztwa?
/ 03Strategia sprzedaży
Weryfikacja założeń strategicznych
Przygotowanie strategii sprzedaży B2B
Strategia pozyskiwania potencjalnych klientów
Analiza i planowanie ekspansji
Procesy sprzedażowe
Mapowanie i przebudowa procesów sprzedaży
Tworzenie procesu kwalifikacji leadów
Budowa procesów pozyskania klientów
Audyt procesu sprzedaży
Zarządzanie zespołem sprzedażowym
Projektowanie lub reorganizacja struktury działu handlowego
Wsparcie w procesach rekrutacji i selekcji handlowców B2B
Budowa procesu on-boardingu
Optymalizacja systemu wynagrodzeń
Kluczowe wskaźniki i analiza danych sprzedażowych
Standaryzacja raportowania
Budowa dashboardów menedżerskich
Analiza win-loss czyli wygranych i przegranych szans sprzedaży
Pomiary wskaźników kluczowych dla zwiększenia przychodów
Jak wygląda współpraca doradcza z Synavis?
/ 04
Rozmowa wstępna

Bezpłatna konsultacja

Diagnoza sprzedaży

Cykliczne konsultacje

znajdź szybkie odpowiedzi
Pracujemy także z właścicielami, którzy sami prowadzą sprzedaż. Najczęściej przy założeniu, że w najbliższej przyszłości chcą zbudować dział sprzedaży w swojej firmie.
Na początku spotkamy się na bezpłatnej konsultacji. Po darmowej konsultacji otrzymasz propozycję współpracy rozpoczynającą się od diagnozy aktualnej kondycji działań sprzedażowych i wskazania obszarów do poprawy. Niezwykle rzadko zdarza się, że rozpoczynamy współpracę bez tego kroku.
Pomagamy w tak wielu obszarach sprzedaży, że większość klientów decyduje się na stałą współpracę. Część zakłada roczny projekt. Najkrótszy projekt doradczy, który realizowaliśmy trwał trzy miesiące, najdłuższy - trwa nieprzerwanie od 2 lat.
Zwykle jest to inwestycja mieszcząca się w przedziale od kilku od kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie. Jej wartość zależny od częstotliwości spotkań, zakresu doradztwa, dodatkowych usług i wsparcia. Zanim jednak przejdziemy do tego kroku zrealizujemy dla Ciebie diagnozę sprzedaży.
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
/ 05